Erbjudanden och rabatter

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna. Om du inte hittar svaret på din fråga här, kontakta vår kundservice på 08-696 87 80 så hjälper vi dig! 

Klicka på frågan för att läsa svaret. 

    1. Erbjudanden via e-post

      Om du vill ta emot nyhetsbrev, erbjudanden och annan information via e-post från Lyssnarklubben, så fyller du i din e-postadress under Mina sidor.

      Vill du ej längre ha nyhetsbrev från Lyssnarklubben avregistrerar du dig via en länk i nyhetsbreven. 

      OBS! Du kommer fortfarande att få e-post som rör dina leveranser och beställningar. 

    2. Erbjudanden via sms

      Om du vill ta emot erbjudanden och annan information via sms från Lyssnarklubben, så fyller du i ditt mobilnummer under Mina sidor.

      Vill du ej längre ha sms från Lyssnarklubben klickar du på Mina sidor och avregistrerar ditt mobilnummer.

      OBS! Du kommer fortfarande att få sms-avisering från Posten när ditt paket har anlänt till ditt utlämningsställe. Vill du inte ha detta heller raderar du ditt mobilnummer under Mina sidor.

    3. Var fyller jag i min rabattkod?

      När du klickat på Till kassan ser du en sammanställning av de produkter du valt. Under den ser du ett fält som heter Har du en rabattkod. Där kan du fylla i din kod. Kom ihåg att klicka på Använd efter att du fyllt i den.

    4. Jag har fått flera rabattkoder men kan bara använda en?

      Vi försöker ha bra erbjudanden och rabatter till dig som medlem. Ibland kan det vara så att du under en månad får flera rabattkoder. Du kan vid varje köptillfälle endast använda en rabattkod. Däremot kan du såklart använda den andra koden vid ett senare beställningstillfälle så länge det är inom rabattkodens giltighetstid

    5. Min rabattkod fungerar ej

      Dubbelkolla att du angett rätt rabattkod. Ibland kan det vara svårt att urskilja ett ”i” mot ”1” eller siffran ”0” mot bokstaven ”O”.

      Dubbelkolla också att du efter att ha skrivit in din rabattkod klickat på knappen Använd rabattkod.

    6. Min rabattkod ger fel rabatt

      Ibland kan det bli fel i våra system och en rabatt syns inte tydligt nog. I de flesta fall har dock rabatten dragits. Kontrollera totalsumman för att säkerställa att rabatten har dragits om du är osäker.

      Om du fortfarande upplever problem med din rabattkod så ring kundservice på 08-696 87 50 så hjälper vi dig lägga in din order och rabatt. Kundservice har öppet mån-fre 08-18.